srijeda, 1. travnja 2015.

Moje omiljene mazalice za usne


Kako su nam zavladali mat ruževi, puno djevojka se buni na isušivanje usana. Da, smatram da nisu svi ruževi isti,ali je jako bitno i pripremiti usne prije ruža. Po meni nije bitno da li se radi o mat ruževima ili običnima, svaki ruž izgleda bolje na njegovanim usnama.
Prošla nam je zima,ali ne i opasnost od isušivanja usnica. Kako bi moje ljubilice bile njegovane, u mojoj kolekciji se može naći nekoliko različitih mazalica :)



Prvo ću krenuti s Melem lip care za usne
  


Ako ga niste probali,ne znam što ste čekali. Po meni jedan od proizvoda koji može konkurirati najvišim brendovima.
Tekstura kremasta, lako se razmazuje. Usne hidratizirane i nahranjene. Ono što mi je najbitnije, da pomaže nahraniti usne, a ne da daje trenutni osjećaj. Miris prepoznatljiv Melemovim proizvodima, ne prenapadan. Ne ostavlja boju, nego usnama daje sjaj.
Kada mi treba 100%-tna pouzdanost, koristim njega J
Cijena oko 20 kn

Dr. Pasha Lip Balm



Pakiranje je minijaturno i preslatko J
Ako niste do sada koristili preparate Dr. Pasha, radi se o 100% prirodnoj kozmetici, ručne izrade.
Miris ima po mješavini limuna i slatkog (loša sam u opisu mirisa J )
Obnavlja,štiti i njeguje suhe i dehidrirane usne. Mali minus mi je pakiranje, što moram svaki put staviti prst pa nanijeti na usne. Ali je mala količina dovoljna, i use odmah zasjaje.
Volim njegov miris,jer mi imam osjećaj da usne odmah „živnu“ i postanu „svježije“  J
Cijena oko 20 kn

Naletjela sam u Dm-u i na S.FRESH kozmetiku, pa sam kupila S.FRESH- HONEY,KISS ME!
  


Balzam je na bazi 100% shea maslaca, obogaćen vitaminima C i E i prirodnim ekstraktom meda.
Nisam oduševljena mirisom,ali kada ga nanesem, brzo zaboravim na njega. I naravno da mu je minus pakiranje :/
A sada pozitivne strane J svaku noć ga nanosim prije spavanja, i usne mi u jutro izgledaju odlično. Od kada ga koristim, ne budim se sa suhim usnama J
I pakiranje je dosta veliko 15 ml, trajat će mi dugo J
Cijena oko 20 kn

Za kraj sam ostavila Maybelline Baby Lips, ja posjedujem dva, i oba su u boji.

Maybelline Baby Lips Pink Punch




Maybelline Baby Lips Cherry Me




Prvo, mirisi su odlični,u napasti sam odmah polizati sve s usnica J
Kao što vidite boje su pink i crvena, i ostavljaju jako dobru pigmentaciju. Tekstura lako razmaziva. Idealna za one dan kada ne nosim šminku, ali ne želim izgledati i ispijeno. Ja bih preporučila i svim djevojkama koje tek ulaze u svijet šminke Baby Lips balzame. Moram pripomenuti da njih ne koristim za obnavljanje usana,jer ako nisam ništa prije koristila, poslije njih mi se znaju guliti usnice. Možda je to samo slučaj kod mene :/

Imate li i vi takvih problema?
Cijena oko 18 kn


Koje su vaši omiljeni balzami za usne? Koristite li i vi neke od ovih?

Broj komentara: 8:

  1. Ovaj Melem gledam već godinama,znam da ga svi hvale i nikako da kupim. Eh :D A Baby Lips neznam,imam ih 3 i nekako mi te boje na usnicama,neznam. Bolji su mi oni bezbojni iako se ponekad čudno ponašalju npr. isušuju usne. Tako da sam neutralna oko njih.Preostala 2 balzama nisam probala,imam doma hrpu labela koji stoje i ne koristim ih tako da :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Maybeline baby lips balzami meni nisu ništa posebno, dapače pomalo sam razočarana s njima, moji favoriti definitivno su labello lip butter i melem u stiku :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Probala sam Baby Lips, no meni su katastrofa. Doduše ja imam jako ispucale, suhe usnice. A Melem obožavam i to je jedini balzam za usne koji koristim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako imaš jako suhe usne, prije spavanja lagano ih namaži medom. Nakon par dana vidjet ćeš odlične rezultate :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Melem extra. :-) :-) Moja prijateljica i prijatelj rade u Dr.Pashi. :-) Iz prve ruke mogu reci da su 100% prirodni proizvodi, nije reklama. ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dr.Pasha mi je dobar, samo mi je pakiranje minijaturno :)

      Izbriši