ponedjeljak, 6. travnja 2015.

Soraya So Pretty hidratantna krema


Primijetila sam da mnogo djevojka ne koristi bazu prije šminkanja,nego odmah nanesu puder. 
Nisam kozmetičarka ali sam pročitala puno savjeta o šminkanja, i pogledala hrpu videa da znam da to nije dobro.  Između kože i šminke mora biti krema ili baza da bi šminka stajala, a koža ostala nahranjena.
Za sve djevojke koje ne koriste bazu, postoji jako dobra krema koju mogu koristiti prije šminkanja. A to je Soraya So Pretty hidratantna krema.



Od kada mi je stigla koristim ju svakodnevno J Počela sam tako što sam ju nanosila ujutro na očišćeno lice. Prvo što me oduševilo je lakoća kreme i miris J ali opet ne napadan, ne boli glava.



Što mislim pod „lagana“ krema? Tekstura je poput gela, nije pre čvrsta ali se ne razlijeva. Kada ju počnem nanositi, kao da sam stavila ruku u svilu. Na licu ostaje osjećaj zaglađenosti i hidratiziranosti.

Iako imam suhu kožu, ne volim kada mi na licu ostaje masni sjaj od teške kreme. S ovom kremom je potpuna suprotnost. Odmah se upija, a na licu ne ostaje težina niti mastan sjaj. Ali opet dovoljno da se vidi da mi je koža zdravija. Moja osjetljiva koža nije pokazala nikakve reakcije, što me toliko obradovalo,jer mi jako dobo odgovara.

Za one dane kada ne želim imati tešku šminku, koristim kremu kao bazu.  Ne moram čekati dugo da mi se krema upije, i odmah mogu nanijeti puder ili bb kremu.  Koža mi se iznenađujuće zagladi i bude meka, a puder se odlično blenda.
Krema je namijenjena za sve tipove kože, i kao odlična njega mlade kože. Uvijek nam je potrebno malo više hidratacije, što u ovoj kremi ima.

Kao što sam na početku napisala, ne koriste sve djevojke bazu, a ja bih preporučila ovu kremu za sve početnice. So Pretty krema u kombinaciji sa Soraya Max Satin puderom daje osjećaj svježine i izgled kao „make up, like no make up“ J što znači da mi lice izgleda „savršeno“, ali se ne vidi nikakva teška šminka.
Ako imate mogućnost, priuštite si i puder, jer je jako lak i  ne stvara osjećaj "maske" na licu, idealan za mlađu kožu kojoj još nije potrebno mnogo šminke.

Pakiranje je od 50 ml,  možete ju naručiti preko Soraya webstranice, a možete ju naći i na Soraya Facebook stranici.
Ne mogu a da ne napišem i ovo, pakiranje je preslatko, jedno od ljepših koje sam vidjela J


Dajem čistu peticu J


Nema komentara:

Objavi komentar