četvrtak, 23. travnja 2015.

Deborah lakovi za nokte


Počela sam tražiti i isprobavati razne boje lakova za nokte. Još se može naći i pokoja tamnija nijansa na noktima, ali trenutno su više svjetlije i veselije boje. Zadnja dva laka koja sam kupila su ova dva od Deborah.



Kolekcija Pret A Porter. Kao što vidite radi se o divnoj roza boji i nebesko plavoj.


Bočica je od 4,5 ml. Očekivala sam da će cijela kolekcija imati iste četkice, ali samo pink lak ima veliku četkicu. Nije da plava ima malu,ali ne široku kao roza J


Nanosi se lako i precizno. Ako želim jaču boju, postignem ju s dva sloja laka. Iako ne preferiram dva sloja,jer mi se lak brzo počne ljuštiti. Iako mislim da nije do laka, nego do mojih noktiju. 
Sve moje prijateljice mogu staviti i tri sloja,i lak mi izgleda danima odlično.
Postojanost je dva dana, i pod tu postojanost podrazumijevam radnju svih kućanskih poslova J

Trenutno sam oba kupila po sniženoj cijeni, ali cijena im je oko 25 kn.





Posjedujete li i vi koji Deborah lak za nokte?

2 komentara:

  1. imam taj rozi, isti, a ovaj plavi sam gledala i nisam kupila, drugi put hoću. Imam još jedan nude, u nijansi Get The Nude Look. super su, i po kvaliteti i trajnosti. nude sam platila oko 25 kn a rozi za 7 i nešto lipa (bio na akciji u dm-u).

    OdgovoriIzbriši