utorak, 14. travnja 2015.

Catrice Eyebrow Filler


Ne znam što se dogodilo moji obrvama,ali na nekim mjestima su rijetke. Nisam nikada imala takvih problema, nadam se samo da rastu sporo. Zbog tih rupica sam počela popunjavati obrve. Potpuno punjenje i iscrtavanje ću vam pokazati u nekom drugom postu, a danas ću vam pokazati što koristim na dnevnoj bazi.





Catrice Eyebrow Filler- Perfecting & Shaping Gel
Što kaže proizvođač: Prirodno obojeni gel oblikuje, definira i popunjava obrve za definiranje očiju za zdrav i  prirodan izgled. Integrirana vlakna popunjavanju male praznine i nepravilnosti. Neutralna boja paše svim tipovima i bojama obrva. Jednostavan za upotrebu i brzo sušeći bez razmazivanja pruža vašim očima prekrasan, očaravajući izgled.

Slažem se sa svim navedenim. On je moj svakodnevni spas.  Plavuša sam i imam svjetlije obrve, a moj je u broju 10. Vidjela sam na stranici da postoji i 20, ali nisam ga vidjela na polici kada sam ga kupila.


Četkica je standardna za obrve, na njoj ne bude previše proizvoda tako da ne moram brinuti da ću pretjerati s nanošenjem. Obrve zagladi, i odmah počešlja a rupce sve popuni. Bitno mi je da ne vidi da su obrve popunjene,nego želim postići prirodan izgled.
Kao što sam napisala, to je moja rutina na dnevnoj bazi. Ne znam kako sam do sada bila bez njega J
Cijena oko 29 kn

Koji je vaš omiljeni gel za obrve? Koristite li ovaj, kakva su vaša iskustva?




4 komentara:

  1. Imala sam ovaj, sad koristim od Essence-a tamniju nijansu i puuuuno mi je bolji od ovoga, preporučam da probaš i taj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek sam za probati nešto novo ;) pogledat ću i od Essence-a, hvala :)

      Izbriši
  2. Posjedovala sam ovaj, ali mi nije odgovarala nijansa i dostupna je isključivo 1 što je bzvz...
    Posjedujem od Essence svijetliju verziju koja je zakon nasuprot ovog :P, provaj Essence :)

    OdgovoriIzbriši