četvrtak, 2. travnja 2015.

Essence rumenila


Kada su rumenila u pitanju, nisam vizualni tip. Ne mogu zamisliti kako bih mi pristajalo, dok ga ne nanesem. Probala sam mnoga i imam ih u svojoj kolekciji, ali jedni od boljih su mi Essence rumenila.





Essence 20 babydoll




Slika govori sve J
Essence 50 sweetheart




Oba u sebi imaju lagani shimmer, ali ne zamjetan. Tekstura nije previše puderasta, pa ne daje osjećaj težine i praha. Lako se blenda i stapa s kožom. Svijetle sam puti, pa mi dobro pristaju boje koje u sebi imaju breskvasti podton. Imam ih jako dugo kao što se i vidi J i stalno su u pogonu J
Pigmentacija je dobra, boje ne izgledaju prenapadne, pa nemam osjećaj da izgledam kao klaun J

Essence 60 life's a cherry


U ovom rumenilu nema shimmera, mat je.  Tekstura je ista kao prethodna dva. Pigmentacija malo drugačija. Zbog „jače“ boje trebate imati lakšu ruku. Jako brzo možete imati doslovno dva kruga na obrazima J  Koristim ga za večernju šminku,kada želim izraženije jagodice.
Posljednji je iz limitirane kolekcije 01 HIGHWAY TO PRETTY!


Sastoji se od rumenila i highlightera. Možda boja rumenila izgleda pretamna,ali ne ostaje tako na licu. Higlighter je blago roskaste boje, ali iskreno, nisam oduševljena. Mislim da ne napravi svoj posao, više mi ima teksturu kao sjenilo za oči. U većini slučajeva pomiješam obje boje i izgleda dobro. I rumenilo i higlighter u sebi imaju shimmer, koji je više izražen od ostalih navedenih rumenila.
Cijena svih rumenila je oko 20 kn

Koja su vaša najdraža rumenila? Posjedujete li neke od ovih?

Tagovi : Essence

Broj komentara: 5:

  1. meni su njihova rumenila odlicna, najdraze dnevno rumenilo mi je adorable za koje dosta njih govori da se ne vidi a na meni koja sam ko duh se i vise nego vidi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj onda i sweetheart, neće ti biti prejako :)

      Izbriši
  2. I sama obožavam Essence rumenila, samo na mojoj koži nisu baš trajni, no za tu cijenu ne mogu se žaliti. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Essence rumenila <3
    Imam dva iz božićne kolekcije i obožavam ih, a bome i sva koja si pokazala u ovom postu mi se dopadaju :D

    OdgovoriIzbriši