petak, 24. travnja 2015.

Lookfantastic beauty box


Sigurno ste vidjeli kod drugih blogerica beauty box i njihove sadržaje. Niti ja nisam mogla odoljeti, pa sam naručila J Na stranici lookfantastic možete pronaći sve detalje oko narudžbe i sve pogodnosti.
Za one koji ne znaju, cijena ove kutije je 150 kn, poštarina je u cijeni, i dobijete šest proizvoda. Proizvodi su iznenađenje, ne možete ih sami birati. Vidjela sam da su blogerice pisale da je cijena svih proizvoda skupa oko 600 kn. Nisam svoje zbrajala, i ne vjerujem da ću to i napraviti.
Ovako kutija izgleda.



Kada sam otvorila lijepo upakiranu kutiju, prvo što je bilo na vrhu je knjižica sa svim proizvodima koji se nalaze unutra. Pa krenimo redom.

Korres softening soap


Oil free, silicone free, propylene glycol free, ethanolamine free, paraben free.
Proizvodi grčka, pa ne mogu baš nešto puno niti pročitati. Uglavnom sapun koliko vidim za lice i tijelo.

Bamboo Style Boho Waves


Došao je u pakiranju od 25 ml, jako ugodnog mirisa. Sprej za kosu, ovdje piše: izgled kao da smo se vratili s plaže J Nanosi se na vrhove i do pola kosa, zatim se rukama stilizira kosa. Trebale bih se postići blage kovrče. Vidjet ćemo!

Balance me.  Revitalising hand and body wash-99% natural



Pakiranje od 100 ml. Namijenjen za suhu i osjetljivu kožu. Hidracija 99% na prirodnoj bazi. Miris je osvježavajući. Biti će idealan za vruće dane J

Nažalost, samo je jedan proizvod došao od make up-a, a to je Inka Certified Organic Eye Liner 05 Black Caviar.


Formula s prirodnim organskim sastojcima. Olovka bih trebala biti kremasta, glatko kliziti, a postojanost dugotrajna. Namijenjena i za jako osjetljivu kožu. Probat ćemo!

CB12 Safe Breath Oral Care Agent



Pakiranje od 50 ml, vodica za usta. 12 satni efekt.

I posljednje što se nalazilo u kutiji su Forza Diet multivitamin for dieters.

  
Tablete namijenjene ženama koje su na dijeti. Dovoljno za mjesec dana . Malo sam zbunjena, na kutiji piše uzeti jednu na puni želudac, a na letku koji opisuje proizvode piše, uzeti jednu na prazan želudac.  Uglavnom, radi se o 13 vitamina, koji su nam potrebni kada se odlučimo na niskokaloričnu dijetu. Dolazi ljeto, pa valja i to probati :D

I na dnu kutije se našao vaučer s karticom, od 25 funti popusta na Hello Fresh namirnice.

Ne mogu reći da sam oduševljena, kada sam gledala druge kutije činile su mi se puno bolje.

Hoću li ponovno naručiti? Vjerojatno ne. Ali mi je drago što sam jednu kupila. Nemojte odustati zbog sadržaja moje kutije, jer kao što sam vam rekla, nikada ne znate što će te dobiti :)

Broj komentara: 8:

  1. I meni se čini da su proizvodi kod drugih blogerica uvijek bolji! Korres je super brend i baš sam mislila naručiti jedan njihov sapun.

    OdgovoriIzbriši
  2. Trebala si ti njima fino pismenu opomenu napisati, s naslovom ? šTA VI HOČETE REĆI, DA SAM JA DEBELA,A?'. salim se, proizvodi mi se cine dobri, sapun najvise, ali ja bi se radovala puno vise dekorativi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto :/
      Ma da su barem nekakve za mršavljanje, nego vitamini :D
      Nikada dovoljno mršava :D

      Izbriši
  3. Isto stalno gledam sadržaje tih kutija kod blogerica i nekad mi je sadržaj bolji, nekad gori, ali svakako morat ću i ja jednom naručiti da zadovoljim znatiželju :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahaha,j ai ti smo baš popušile :D

    OdgovoriIzbriši