subota, 11. travnja 2015.

Catrice Volumizing Lip Booster


I danas ću podijeliti svoje oduševljenje s još jednim Catrice proizvodom. Moram priznati, kada sam ga ugledala nisam točno znala što čini usnama, ali sam naziv me privukao i naravno našao se u mojoj košarici J

Catrice Volumizing Lip Booster




Pakiranje i boja su savršeni, to mi je prvo i zapelo za oko.

Evo što kaže proizvođač: Voluminizirajući Lip Booster pruža vašim usnama predivan efekt volumena zahvaljujući svojem mentol sastojku te prekriva sitne borice na usnama. Rezultati: ženstvene usne sa sjajnim rose završetkom.
Pakiranje je od 5 ml.


Sjećam se davno da sam imala nekakvo sjajilo što je u sebi imalo mentol. Tada sam mislila da je nekakva ljuta paprika J jer je toliko peklo. Nakon njega sam rekla,nikad više.

Iskreno,kada sam kupila ovo sjajilo nisam znala da u sebi ima mentol.
Nakon prvog nanošenja, nije niti malo peklo,nego je zamirisalo na svježinu J Ne znam da li si umišljam,ali sam imala osjećaj da mi usne izgledaju deblje. Kao da su mi usnice počele rasti, popunjavati se sve više. A naravno kao svaka druga žena, odmah sam si izgledala privlačnije i ženstvenije.
Ne mogu reći da je ovo obično roskasto sjajilo,kada nije. Bolje je od toga!
Tekstura nije ljepljiva, lako se nanosi pomoću aplikatora. Lagano se osjeti miris mentola.
Nosim ga većinom samo,ili na ruž, kada želim da mi usne još više dođu do izražaja.
Sviđa mi se što pakiranje ne izgleda jeftino,nego su se potrudili da izgleda skupo J
Cijena je oko 30 kn

A moja ocjena je čista petica J

Jeste li vi probali ovo sjajilo? Koji je vaš omiljeni lip booster?



2 komentara: