petak, 17. travnja 2015.

Essence olovke za usne


Da, znam da su izašle nove olovke za usne, ali nisam ih još uspjela naći :/
Ali svakako već duže vrijeme postoji „ljubav“ prema Essence olovkama za usne. Ovo su moje dvije najkorištenije.



Već su se i slova izlizala, ali jedva nekako sam pročitala.
07 cute pink




12 wish me a rose



Ne mogu usporediti s teksturom novih olovaka,ali ću vam napisati mišljenje o ovima.
Prije sam koristila olovke za lagano ocrtavanje usana, i onda bi išao odgovarajući ruž. Ali u posljednje vrijeme olovke koristim kao ruževe.

I prije sam pisala, koji god ruž ili olovku stavljam na usne, uvijek usne prije „pripremim“.
Ništa ne može izgledati dobro na suhim usnama.

Naravno da neke olovke više ili manje isušivaju usne,kao i ruževi.
Ove dvije boje su slične ali opet meni različite, odlične za dnevni look.
Lako se nanose, i precizno mogu iscrtati usne. Ne razmazuju se, i ne cure preko rubova. Suše se u mat izgled.


Nadam se da ću uskoro naći i nove olovke, pa ću vam napisati usporednu recenziju.
Cijena oko 9 kn


Koristite li i Vi olovke za usne?  Koje su Vam najdraže?

Broj komentara: 6:

  1. Imam nijansicu 07 i obožavam ju :D
    One nove još nisam probala, ali sam i za njih čula same pohvale.
    Essence stvarno napreduje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja još nove probala,nadam se uskoro :)

      Izbriši
  2. Essence stvarno ima genijalne olovke, imam dvije nijanse: 05 Soft Berry i 06 Satin Mauve. Čak i neki skupi ruževi se mogu posramiti pred ovim olovkama... Što po nijansama, što po trajnosti! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Od Essence imam dvije olovke, ali ne te nijanse, nego 04 i 11 , i poprilično su dobre, samo nisu jako kremaste, ali zadovoljna sam :) ..

    http://marijasecretplace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam da su nove navodno kremastije od ovih, ali ne mogu potvrditi, nisam probala :)

      Izbriši