utorak, 21. travnja 2015.

Nivea Cellular Perfect Skin krema oko očiju


Slučajno sam na blagajni Dm-a ugledala Niveu Cellular Perfect skin Eye Illuminator, koji je bio dva puta snižen, i kako onda ne kupiti J



Radi se o kremici oko očiju. Pakiranje 15 ml.
Evo što proizvođač kaže: Krema oko očiju s lumicinolom i ekstraktom magnolije posebno je stvorena za osjetljivo područje oko očiju.
Pruža trenutačno svježiji izgled područja oko očiju, smanjuje vidljivost podočnjaka i bora, precizno i jednostavno se nanosi.
Podnošljivost za kožu dermatološki i oftalmološki potvrđena.

Imam dosta izražene bore „smijalice“ kako ih ja od milja zovem, pa nema te kreme koje ne bih kupila da bih one nestale. Ne mogu napisati da su nestale ili da su se drastično smanjile, jer kažu da mora proći najmanje tri mjeseca da bih se mali pomak vidjeo.

Ono što mi se svidjelo kod ove kremice je to što je u boji. Ima dana kada su mi izraženiji tamni krugovi oko očiju,ali većinom ne toliko. Tako da mi odlično pokrije i tonira kožu. A u sebi sadrži i illuminator, tako da odmah i posvijetli to područje. Nemojte očekivati nekakvu potpunu prekrivenost, ali pristojno dobru, da J

Brzo se upija i ne ostavlja mastan i sjajan trag. Koža izgleda nahranjena i hidratizirana.
Još jedna novost mi je i aplikator. Ima izgled olovke,samo što mu je vrh gumeni. Odličan je za precizno nanošenje.

Jeste li ju vi probali? Koja je vaša omiljena okoloočna krema?

2 komentara:

  1. Iskreno, nisam ju još nigdje vidjela... Ali izgleda baš, baš zanimljivo! :)

    OdgovoriIzbriši